.comment-link {margin-left:.6em;}

سکوت سنگين

Thursday, June 22, 2006

عصاره

از اينکه مجموعه آثار کارگردانها رو در قالب دو سه کلمه خلاصه کنم خيلی خوشم مياد. منظورم ژانر فيلماشون نيس (درام، کمدی، اکشن...). بيشتر درونمايه و مضمون رو می‌گم. فعلا اين چند تا رو داشته باشين:

مايکلانجلو آنتونيونی:‌ تنهايی، سردی، چهره
مارتين اسکورسيزی: خشونت، مذهب، خودويرانگری
ديويد لينچ: رويا، غرابت
کريستف کيسلوفسکی:‌ تقدير، تصادف، سياست
ديويد کراننبرگ: مديا، خشونت، جسم (بدن)
وانگ کار وای:‌ خاطره، گذشته، عشق‌های ناشدنی
لارس فون‌ترير:‌ شکنجه روح، صراحت، نوآوری
اتوم اگويان:‌ جريان سيال ذهن، تنهايی
استيون اسپيلبرگ: بچه‌ها، هپی اند، يهود
اسپايک لی:‌ سياهان، تبعيض، اعتراض
مايکل هانکه:‌ سادومازوخيسم، خانواده در معرض تهديد
کاترين بريا:‌ مردها حيواناتی هستند با غدد جنسی تحريک شده!

5 Comments:

At 10:36 AM, Blogger j-sam: said...

khoob bood ! (age behtarin postet ta hala nabshe :-)

 
At 5:35 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام. دارم داستان کوهستان بروکبک رو ترجمه می کنم. فکر می کنم براتون جالب باشه و بتونین کمکم کنین.

 
At 12:20 PM, Blogger Sonay Ardi said...

خيلي خوشم اومد آفرين پسر....حالا مطمئن شدم دوست ندارم تا اطلاع ثانوي كارهاي اينا رو ببينم: مايکل هانکه،اسپايک لی، استيون اسپيلبرگ،لارس فون‌ترير،ديويد کراننبرگ،مارتين اسکورسيزی
اينم حالا شايد بخوام ببينم:کريستف کيسلوفسکی!!؟

 
At 12:22 PM, Blogger Sonay Ardi said...

به عنوان كسي كه اهل فيلم ديدن نيست..اينجا اومدن و كامنت گذاشتن هم جسارتيه‌ها!!!!!!!!؟

 
At 1:35 AM, Anonymous Anonymous said...

كار جالبي بود. خوشم اومد.شاد باش و ديرزي

 

Post a Comment

<< Home