.comment-link {margin-left:.6em;}

سکوت سنگين

Sunday, April 16, 2006

چند تا نکته

۱. يه نفر چند سال پيش می‌گفت مقاله‌های منو که توی مجله‌ها خونده بود فکر کرده بود با يه آدم ميانسال طرفه ولی وقتی وبلاگم رو خوند فهميد که نويسنده يه جوون بوده. من معمولا سعی می‌کنم اينجا با نثر خيلی خودمونی و غيررسمی بنويسم. راستش از نوشته‌های کتابی و رسمی خيلی خوشم نمياد، مخصوصا برای وبلاگ. پس احتمالا همين رويه رو ادامه می‌دم.
۲. اين فيلمها و امتيازهايی که سمت راست می‌بينين مربوط به فيلمهايی می‌شه که اخيرا ديدم و توی IMDB امتياز دادم. من معمولا موقع امتياز دادن سخت‌گير نيستم و خوبی‌های فيلم پررنگ‌تر به چشمم مياد برای همين به ندرت فيلمی با امتیاز زير ۵ می‌بينين. البته دليل ديگه‌ش هم اينه که معمولا فيلمهای شناخته‌شده رو برای ديدن انتخاب می‌کنم.
۳. اون اوايل که اين وبلاگ رو زدم قصدم اين بود که فقط صحنه‌های تماشايی و تاثيرگذار فيلمها و کتابها رو توصيف کنم که کم‌کم جهتش کاملا عوض شد. ولی حتما اين کار رو خواهم کرد...

1 Comments:

At 1:33 AM, Anonymous Anonymous said...

salam , bebakhshid mishe akhaare ketaba va filmaaro ham begin ?:P fekr konam tasir gozaar tarin jahaash baashe ,onjaash ! ;)
ye sfu ie loos ;)

 

Post a Comment

<< Home